Obstetrică şi Ginecologie

.

Wednesday, November 5, 2014

Procedeele de înfrumuseţare în timpul sarcinii

Răvăşite de furtunile hormonale, de stări de indispoziţie şi de nerăbdare, viitoarele mamici se privesc în oglindă şi se întreabă: "Ce ar fi să mă vopsesc? Sau mai bine să-mi fac manichiura şi pedichiura? Sau să mă epilez?
Femeia însărcinată ar fi bine să aştepte măcar trecerea primului trimestru de sarcină fară vopsirea chimică a părului, sunt de părere specialiştii. După aceea este la aprecierea fiecărei viitoare mămici cum va proceda.
Nu există suficientă informaţie care să garanteze că folosirea vopselurilor chimice pe păr în perioada sarcinii este absolut sigură. Dar, de asemenea, nu există nicio dovadă că folosirea acestor vopseluri, lunar sau la câteva luni, poate cauza malformaţii bebeluşului.
De-a lungul anilor, s-au făcut teste pe animale pentru a clarifica această problemă. Câteva dintre aceste cercetări, dar nu toate, au arătat că unele dintre componentele chimice din vopseaua de păr sunt teratogenice - adică pot provoacă malformaţii.
Organizatia Serviciilor de Informare Teratologică din USA, care oferă informaţii asupra potenţialelor riscuri reproductive, afirmă că atâta vreme cât datele sunt limitate, vopsirea părului în timpul sarcinii este probabil sigură. S-a aratat că aceste chimicale există dintotdeauna şi că nicio cercetare nu a dovedit că ar cauza defecte la nou născuţi. În plus, foarte puţini compuşi chimici sunt asimilaţi de organism.
Unii experţi recomandă vopseaua vegetală ca o alternativă sănătoasă la vopseaua sintetică, cel puţin în perioada sarcinii. O variantă este Henna pură, aceasta este însă o excepţie. Henna este o vopsea vegetală semi-permanentă, considerată foarte sigură, deşi nu toată lumea apreciează nuanţele de culori posibile oferite.
O altă alternativă posibilă este nuanţarea sau colorarea suviţelor. Agenţii chimici sunt absorbiţi în organism prin pielea capului, nu prin firele de păr. Aşa că orice procedeu care reduce contactul vopselei cu scalpul reduce şi riscul expunerii la componenţii chimici ai vopselei.
 
Epilatul cu ceara
 
Deşi epilatul cu ceară este mult mai potrivit pentru a avea picioare frumoase mai mult timp, acesta este şi foarte dureros. În timpul sarcinii, dar mai ales în ultimul trimestru, pielea este mult mai sensibilă şi predispusă la iritaţii. În acelaşi timp se tolerează mai greu durerea din timpul unei şedinte de epilat - o durere intensă în ultima parte a sarcinii poate provoca contracţii. De aceea, specialiştii au ajuns la concluzia că se poate face epilarea cu ceară în timpul sarcinii, dar e bine să se evite acest lucru în cel de-al 3 lea trimestru.
 
Manichiura şi pedichiura
 
Îngrijirea unghiilor pe parcursul sarcinii nu poate afecta fătul deşi oja conţine urme de chimicale, unghiile nu absorb aceste chimicale şi ele nu ajung astfel în circulaţie. Trebuie avut grijă totuşi ca salonul să fie curat, iar persoana care are grijă de unghii să sterilizeze instrumentele folosite pentru a evita riscul declanşării unei infecţii.
Albirea dinţilor
O idee înţeleaptă ar fi amânarea albirii dinţilor până după sarcină, deoarece nu se ştie dacă substanţele folosite în acest tratament au un efect nociv asupra fătului sau nu, nefiind testate la gravide. În plus, în perioada sarcinii, din cauza dezechilibrelor hormonale, gingiile sunt mai sensibile şi vor sângera mai uşor.

1 comment:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete