Obstetrică şi Ginecologie

.

Friday, November 7, 2014

11 semne ale unei sarcini gemelare

Sarcina gemelară este în mare parte o sarcină ca oricare alta. Tratamentele împotriva infertilităţii şi fertilizarea in vitro cresc probabilitatea de a avea o sarcină cu gemeni. Dacă mama sau bunica au născut gemeni atunci poţi purta o genă care cauzează eliberarea a mai mult decât unui singur ovul, ceea ce face să existe o probabilitate mai mare de a naşte gemeni. Cele mai comune 11 semne ale unei sarcini gemelare sunt indicate în continuare.
 
1. Niveluri ridicate de hormon hCG. La 10 zile dupa concepţie, embrionii secretă acest hormon care determină teste de sarcină pozitive. La sarcina gemelară acest hormon poate fi mai crescut, dar nu este obligatoriu.
2. Greţuri matinale excesive. 50% dintre gravide trec printr-o perioadă de greţuri. La sarcina gemelară, aceste simptome pot fi mai severe.
3. Oboseala excesivă. Cele mai multe gravide cu sarcină gemelară se plâng de acest simptom. Somnolenţa şi oboseala excesivă din primele 12 săptămâni de sarcină sunt explicate de faptul că organismul femeii trebuie să “muncească” mai mult să crească şi să hrănească doi sau mai mulţi bebeluşi.
4. Simptome comune de sarcină amplificate. Multe gravide au simptome mai intense decât într-o sarcină unică. Sânii pot fi mai sensibili, urinările mai dese. Senzaţia de foame poate fi permanentă. În al doilea trimestru de sarcină, respiraţia este mult mai dificilă pentru că sunt doi sau mai mulţi bebeluşi care apasă pe plămâni şi diafragmă. Picioarele se umflă mai devreme şi mai accentuat.
5. Creşterea în greutate. Variază de la gravidă la gravidă, dar este mai mare decât la sarcina unică. În primul trimestru de sarcină, creşterea în greutate este spectaculoasă şi poate fi primul semn de sarcină gemelară. Creşterea în greutate este, în medie, cu 6-8 kg mai mare decât în cazul sarcinii unice.
6. Uter de dimensiuni mai mari. Burtica şi uterul mămicilor de gemeni cresc mai mari decât la sarcina unică. De exemplu, mărimea uterului în săptămâna 32 la sarcina gemelară este aceeaşi cu a uterului în săptămâna 40 la sarcina unică.
7. Confirmarea ecografica. Orice semne şi simptome aţi avea, ecografia este cea care ne arată cu siguranţă dacă este vorba de mai mulţi bebeluşi.
8. Bătăile inimii. Un medic cu experienţă detectează cu uşurinţă bătăile diferite ale două sau mai multe inimioare. În lipsa experienţei în acest sens, zgomotele din fundal pot fi confundate cu bătăile unei a II-a inimioare.
9. Triplu test anormal. Triplul test evaluează riscul pentru anomalii congenitale. Unul dintre hormonii monitorizaţi este AFP. La sarcina gemelară acest hormon este mult crescut. În sarcinile unice, creşte doar în cazul anomaliilor congenitale.
10. Mişcări fetale mai devreme şi mai frecvente. Acest aspect este o controversă în lumea medicală. Unele studii arată că la sarcina gemelară, gravida simte mai devreme mişcările fetale. Unii ginecologi nu sunt de acord cu această ipoteză.
11. Presimţirile mămicii. Deşi celelalte 10 semne au o bază palpabilă -simptome exagerate, teste anormale etc, nu pot fi trecute cu vederea presimţirile unei gravide despre o sarcină gemelară. Mai ales în cazul în care în familie au mai existat cazuri de sarcini gemelare.

1 comment:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete